موکت فروشی

مهمترین ویژگی های موکت دفتر کار

موکت دفتر کار

مهمترین ویژگی های موکت دفتر کار:در نگاه اول هرکسی به دفتر کار شما وارد میشود قبل از کسب اطلاعاتی از خود شما وکارتان به دفترتان نگاه میکند. خیلی مهم است که شما دفتر کاری شیک و منظمی داشته باشید. پس باید با ایده ی قبلی وسایل اتاق خود را انتخاب کنید. بسته به نوع کاری که انجام میدهید میتوانید نوع مبلمان و کفپوش اتاق خود را تعیین کنید. برای کسانی که با کودکان کار میکنند خیلی مهم است که دفتر کار آنها شاداب و رنگا رنگ باشد. کسانی که ساعات کاری زیادی دارند مهم است که محل کارشان خسته کننده نباشد.

 

کار گروهی در یک شرکت 400x198 - مهمترین ویژگی های موکت دفتر کار

موکت دفتر کار گروهی در یک شرکت

 

نکات مهم در انتخاب موکت دفتر کار

دفتر کار شما انتقال دهنده ی انرژی محل کار شما است. ابتدا از کفپوش شروع کنید. شما باید کفپوشی انتخاب کنید که متناسب با تردد جمعیت به دفتر شما باشد. علاوه بر مهم بودن جنس آن برای تردد باید رنگی را انتخاب کنید که اگر یک محیط شلوغ است خیلی زود لک نشود. همخوانی خوبی با سایر وسایل دفتر شما داشته باشد.

از موکت تایل چند رنگ برای دفتر کار 375x300 - مهمترین ویژگی های موکت دفتر کار

استفاده از موکت تایل چند رنگ برای دفتر کار

 

جنس موکت دفتر کار 

برای دفتر کار شما که پر رفت و آمد هستند بهتر است موکت دفتر کار شما جنسی داشته باشد که زبر باشد.  خیلی زود شکل ظاهری خود را بر اثر تردد افراد از دست ندهد. همچنین این که خیلی زود کثیف نشود به آسانی تمیز شود خیلی مهم میباشد. برای قسمت هایی مانند اتاق های تک نفره که فقط یک نفر در آن رفت و آمد دارد موکت تایل انتخاب خوبی است. اتاق هایی مانند اتاق کنفرانس و جلسات نیز بهتر است از موکتی استفاده شود که مانع از خروج صدا به بیرون شود. پس حین خرید از فروشنده حتما ویژگی های موکتی که قصد خرید آن را دارید بپرسید.

تایل برای اتاق کار شخصی 400x263 - مهمترین ویژگی های موکت دفتر کار

موکت تایل برای اتاق کار شخصی

 

تاثیر رنگ موکت دفتر کار

در شرکت های بزرگی مانند اپل و گوگل موکت دفتر کار آنها دارای رنگ های شاد و نشاط آور است. برای کسانی که در دارای روحیه ی جدی تر هستند بهتر است از موکت های تک رنگ استفاده کنند. کسانی که در حین کار چند دقیقه ای استراحت میکنند باید یک حس آرامشی از دفترشان در زمان استراحت دریافت کنند. کسانی که در طی کار ممکن است تنش عصبی برایشان ایجاد شود باید از رنگ های آرام کننده ای برای کفپوش و وسایل اتاق خود استفاده کنند.

رنگ شاد استفاده شده در شرکت گوگل 400x266 - مهمترین ویژگی های موکت دفتر کار

موکت رنگ شاد استفاده شده در شرکت گوگل

 

مقاوم بودن کفپوش نسبت به الکتریسیته ساکن

شرکت های کامپیوتری که در هر اتاق ممکن است چند رایانه همزمان روشن باشد. موکت دفتر کار آنها باید به گونه ای باشد که خطر افرین نباشد. یعنی باید یک موکت که خاصیت آنتی استاتیکی دارد انتخاب کنند. که در صورت بروز مشکل کفپوش حامل جریان برق نشود و آتش سوزی یا برق گرفتگی رخ ندهد. این ویژگی آنتی استاتیکی را در کفپوشی مثل موکت پیدا میکنید. شما با خرید یک موکت که این خاصیت را دارد جوانب احتیاط را حین کار رعایت میکنید.

قالبی تایل برای دفتر کار 400x250 - مهمترین ویژگی های موکت دفتر کار

موکت قالبی تایل برای دفتر کار

 

موکت تایل

به نظر میرسد انتخاب موکتی مانند موکت قالبی تایل امروزه ظاهری  بسیار شیک و مدرن به دفتر کار شما میدهد. البته رنگ و شکل برش قطعات را میتوانید با سلیقه و کاربردش در دفتر کار شما به هرشکلی که میخواهید باشد. با انتخاب موکت تایل میتوانید ظاهری تازه باتوجه به این که میشود موکت تایل را چند رنگ انتخاب کرد به دفترتان بدهید. شما میتوانید وسایل خود را با هر قطعه رنگی از موکت ترجیح میدهید هماهنگ کنید. همچین با وجود چند رنگ بودن شما میتوانید وسایل را نیز هر چند وقت یک بار با یکی از رنگ های دیگر هماهنگ کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *