پایه

راهنمای کامل خرید موکت فانتزی آشپزخانه

 

موکت فانتزی آشپزخانه انتخابی مدرن

در گذشته ها مردم با موکت کل کف آشپزخانه را پوشش میدادند. اما امروزه با توجه به تنوع زیاد و وجود موکت فانتزی مردم با خرید یک قطعه موکت، آشپزخانه ی شیکی برای خانه ی خود میسازند. موکت ها با طرح های چاپی مختلف و تنوع بالا در بازار موجود شده اند که به آشپزخانه های مدرن خانه ها جلوه بسیار بهتری میدهند. وجود این طرح های چاپی که به شکل گل یا اشکال هندسی هستند در رنگ های متنوع در فروشگاه موکت پایتخت دیده میشود.

5 1 300x300 - راهنمای کامل خرید موکت فانتزی آشپزخانه

همخوانی تم کابینت ها و موکت

خرید موکت فانتزی آشپزخانه

موکت های فانتزی طراحی هایی مدرن، شیک و جدید دارند. به همین دلیل حتی اگر وسایل آشپزخانه شما قدیمی باشند دکور آشپزخانه شما را به طور ویژه ای عوض میکنند. حال اگر شما در سن کم تشکیل خانواده داده اید و روحیه ی شادابی دارید برای حفظ این روحیه بهتر است از آشپزخانه ی خود شروع کنید. شما می ‌توانید با یک کفپوش فانتزی ومدرن جلوه ای تازه و زیبا به آشپزخانه خودتان ببخشید. یا اگر توانایی مالی تغییر کامل دکوراسیون و وسایل آشپزخانه را ندارید با خرید یک موکت فانتزی جدید میتوانید شکل آشپزخانه خود را به کل تغییر دهید. همچنین برای مادرانی که پا به سن گذاشتند و حس قدیمی بودن آشپزخانه شان اذیتشان میکند انتخاب این کفپوش بسیار توصیه میشود.

6 300x300 - راهنمای کامل خرید موکت فانتزی آشپزخانه

موکت فانتزی آشپزخانه جدید با رنگ شاد

 

 

گذراندن ساعاتی در آَشپزخانه

شما  در طول شبانه روز برای آشپزی و غذا خوردن ساعاتی را در آشپزخانه سپری میکنید. برای همین خیلی مهم است که شما احساس خستگی و یا از دست دادن انرژی نکنید. پس باید کفپوشی انتخاب کنید که استاندارد های لازم را دارا باشد. همچنین اگر کودک دارید یک کفپوشی را انتخاب کنید که اگر فرزند شما در آشپزخانه بازی نمود آسیبی به او وارد نشود. با خرید موکت رنگ روشن حس شادابی از رنگ های شاد کفپوش هم به کودک هم به سایر اعضا داده می شود.

7 300x300 - راهنمای کامل خرید موکت فانتزی آشپزخانه

طرح های چاپی فانتزی جدید برای موکت اشپزخانه

 

رنگ مناسب موکت آشپزخانه

رنگ مناسب موکت آشپزخانه رنگی است که چرک تاب باشد چراکه هم کابینت ها و هم یخچال پر از مواد غذایی تر و خشک هستند. پس در نتیجه شما باید احتیاط لازم را برای رنگ موکت مناسب آَشپزخانه را به خرج بدهید. عمدتا از طرح هایی که در آنها رنگ های کرم، صورتی چرک و قرمز وجود دارد استفاده میشود. به این ترتیب لکه چایی، لکه های سس یا خوراکی هایی که کودکان مصرف میکنند با ریخته شدن بر روی کفپوش رد آنها کمتر دیده میشود.

 

امکان شستشوی آسان و دوام بالا

موکت فانتزی  با جنس و کیفیت مقاومی که دارد انتخاب خوبی برای کسانی است که سالیانه چندین بار کفپوش آشپزخانه خود را شستشو میدهند. کفپوشی که شما برای مکانی مثل آشپزخانه خریداری میکنید باید دوام وماندگاری بالایی داشته باشد. چرا که آشپزخانه روزانه در معرض کثیف شدن است. کثیف شدن نیاز به شستشو دارد پس باید در مقابل شستشوهای متداول این کفپوش در زمان کم کهنه و ساییده نشود.

 

8 300x300 - راهنمای کامل خرید موکت فانتزی آشپزخانه

موکت های طرح فانتزی انتخابی شایسته برای آشپزخانه

 

 

موکت فانتزی آشپزخانه

زیبایی، جدید و مدرن بودن موکت فانتزی باعث میشود که آشپزخانه ای چشم نواز داشته باشید. قیمت هر موکت که شما بخواهید خریداری فرمایید با توجه به نوع الیاف به کار گرفته شده متغیر است. یعنی موکت هایی که الیاف نایلونی دارند قیمت های کمتری دارند. اما موکت پشمی چون الیاف طبیعی در آن به کار رفته شده است گران تر هستند. البته هیچوقت بخاطر قیمت پایین کفپوش اشتباه خریداری نکنید. یعنی با توجه به این نکته که موکت آشپزخانه باید ایمن، راحت و زیبا باشد خرید خود را انجام دهید. چرا که روزانه برای آشپزی شما ساعاتی ایستاده مشغول هستید پس نباید زود دچار خستگی از ناحیه پا شوید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *