موکت فروشی

انواع موکت را بشناسیم

 

انواع موکت

موکت یک کفپوش محبوب که با تنوع زیاد این روزها کاربردهای زیادی دارد. انواع موکت شامل: موکت پشمی، موکت پلی استر، موکت تایل، موکت نایلونی، موکت تافتینگ، موکت کبریتی و موکت پروپلین میشود. موکت کفپوشی که در منزل و محل کار قابل استفاده است فقط باید انواع مختلف آنرا شناخت تا بتوانیم یک انتخاب و خرید صحیح و شایسته داشته باشیم.

موکت در رنگ بندی متنوع 400x243 - انواع موکت را بشناسیم

انواع موکت در رنگ بندی متنوع

 

موکت پشمی

موکتی نرم که بیشتر برای اتاق خواب بزرگسال و کودکان کاربرد دارد. این موکت نرم بدون دخالت هیچ مواد شیمیایی تولید میشود پس هیچگونه حساسیت و آلرژی ایجاد نمیکند. این موکت با محیط زیست سازگاری دارد. جالب است بدانید که موکت پشمی نسبت به لکه ها مقاوم و خیلی زود تمیز میشود. این موکت لوکس و لطیف در مقابل آتش گرفتن مقاوم است.

پشمی کفپوشی مناسب برای اتاق کودک 400x273 - انواع موکت را بشناسیم

موکت پشمی کفپوشی مناسب برای اتاق کودک

 

موکت پلی استر

یکی از انواع موکت پلی استر است. این موکت از نظر نرمی و سازگاری با محیط زیست به موکت پشمی شباهت دارد. موکت پلی استر موکتی ارزان قیمت که بیشتر برای قسمت های کم تردد قابل استفاده میباشد چرا که این موکت نسبت به وزن تغییر شکل میدهد. موکت پلی استر از مواد بازیافتی تولید میشود به همین سبب سازگار با محیط زیست است.

پلی استر با تنوع زیاد در رنگ بندی 257x300 - انواع موکت را بشناسیم

موکت پلی استر با تنوع زیاد در رنگ بندی

 

موکت تایل

موکتی که این روزها بخاطر ویژگی های خوب زیادی که دارا است محبوبیت زیادی میان مردم پیدا کرده است. موکت تایل یک موکت که به صورت قالبی تولید میشود، شکل قالب رایج در این موکت مربع است. موکت تایل یک موکت برای مکان های پر ترددی مانند مکان های اداری میباشد. همچنین این موکت خیلی زود تمیز میشود، نسبت به رطوبت حساس نیست و به علت قالبی بودن آن هدر رفت کمتری دارد.

تایل با قالب مربع شکل 300x300 - انواع موکت را بشناسیم

موکت تایل با قالب مربع شکل

موکت نایلونی

اگر موکتی مقاوم برای سالیان زیاد میخواهید موکت نایلونی انتخاب بسیار خوبی برای شما است. این موکت  قابلیت ارتجاعی زیادی دارد. نسبت به سایش و رطوبت بسیار مقاوم میباشد. همچنین این موکت رنگ خود را خیلی دیر از دست میدهد. قیمت این موکت خیلی از افراد را به سمت خود جذب میکند، این موکت نسبت به موکت های پشمی قیمت کمتری دارد.

نایلونی برای کفپوشی منزل 231x300 - انواع موکت را بشناسیم

موکت نایلونی برای کفپوشی منزل

موکت تافتینگ

تافتینگ یکی از انواع موکت که خیلی نرم و لطیف است. این موکت ترکیبی از الیاف طبیعی پشم و الیاف مصنوعی نایلون تولید میشود. اگر میخواهید یک کفپوش پرز بلند که شبیه به فرش باشد داشته باشید موکت تافتینگ انتخاب بسیار خوبی است. این موکت پرز بلند که ظاهری شیک به خانه میدهد، دارای تنوع بسیار زیادی در رنگ و طرح میباشد. موکت تافتینگ بخاطر داشتن ضخامتی زیادی عایق مناسب برای صدا و سرما است.

تافتینگ کفپوشی لوکس و نرم 400x271 - انواع موکت را بشناسیم

موکت تافتینگ کفپوشی لوکس و نرم

 

موکت کبریتی

این موکت بخاطر داشتن مقاومت بالا در مقابل پا خوردن شکل ظاهری خود را از دست نمیدهد. به همین سبب سالیان سال به همان شکل میماند پس برای پلکان و راهرو استفاده میشود. موکت کبریتی بخاطر داشتن شکل ظاهری یک دست نسبت به برش هیچ تغییری نمیکند. بیشتر در مکان های پرترددی مانند هتل ها، راهرو ها و پلکان ها از آن استفاده میشود. شما در راهرو هتل ها و یا پلکان این موکت را زیاد میبیند.

کبریتی مورد استفاده برای پلکان 225x300 - انواع موکت را بشناسیم

موکت کبریتی مورد استفاده برای پلکان

 

موکت پروپیلن

موکت پروپیلن یک موکت محبوب است که امروزه جایگاه خود را میان خانه ها، ادارات و هتل ها پیدا کرده است. پروپیلن کفپوشی مقاوم در برابر لکه ها که خیلی زود هم تمیز میشود. این موکت با قیمت به صرفه شباهتی به موکت پشمی دارد چرا که ظاهر بسیار خوبی دارد. همچنین مشکل خاصی در هنگام نصب این موکت نخواهید داشت. موکت پروپیلن یک موکت با تنوع زیاد که در انتخاب به شما خیلی کمک میکند یعنی شما را محدود نمیکند که بین چند گزینه یکی را انتخاب کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *