موکت فروشی

اشتباهات رایج در انتخاب موکت

پوشش سراسری موکت

بجای تغییر دادن ساختمان که یک  کار هزینه بر و طولانی است، شما با دکوراسیونی مدرن و شیک میتوانید خانه ای زیبا داشته باشید.  در دو دهه قبل مردم سعی میکردند که کل فضای خانه را با موکت یا فرش پوشش دهند. اما امروزه دیگر کسی به فکر پوشش سراسری نیست. قسمت هایی که نیاز به یک کفپوش داشته باشد را میپوشانند.

پارکت و موکت برای کفپوشی خانه 288x300 - اشتباهات رایج در انتخاب موکت

ترکیب پارکت و موکت برای کفپوشی خانه

 

 

اشتباهات رایج در انتخاب موکت

در ابتدا باید رنگ دیوارها و نوع کفپوش خانه خود را درنظر بگیرید. سپس به انتخاب موکت بپردازید و بعد  نوع موکت، طرح و رنگ آن را انتخاب نمایید. پس بهتر است ابتدا با شناخت و تصمیم درست به انتخاب و خرید موکت بروید. علاوه بر تاثیر رنگ دیوارها باید این نکته را در نظر بگیرید چه نوع موکتی با دکوراسیون و سایل شما همخوانی دارد یعنی باید جنس آن را در نظر بگیرید.

رنگ موکت با دیوارها و مبل 264x300 - اشتباهات رایج در انتخاب موکت

 

همخوانی رنگ موکت با دیوارها و مبل

 

برای انتخاب موکت اگر ساکن پایتخت هستید با حضور در فروشگاه موکت پایتخت خرید راحتی داشته باشید. یکی دیگر از اشتباهاتی که ممکن است متداول دیده شود از یک جنس الیاف چند بار خرید نکنید. مثلا اگر برای اتاق خواب از موکت پشمی استفاده کردید نمیتوانید همان موکت را برای آشپزخانه استفاده کنید. چراکه از لحاظ ساختاری برای آشَپزخانه مناسب نیست. با شماره ای که بر روی سایت درج شده است میتوانند با مشاوره گرفتن از سایت موکت پایتخت اطلاعات مورد نیاز را جهت خرید آنلاین دریافت کنید.

پشمی مناسب اتاق خواب 381x300 - اشتباهات رایج در انتخاب موکت

موکت پشمی مناسب اتاق خواب

 

اشتباهات در هنگام خرید موکت

با تنوع زیادی که در فروشگاه موکت پایتخت وجود دارد انتخاب موکت را برای شما راحت کرده است. یک نکته را باید در نظر داشته باشید که هیچوقت موکت را بدون اندازه گیری دقیق برش ندهید. یا اگر خودتان نمیتوانید این کار را به کسی که برش موکت را بلد است بسپارید. اگر در هنگام برش اشتباه کنید و برای قسمتی که شما در نظرگرفته اید سایز مناسبی نداشته باشد مجبور میشوید دوباره خرید کنید.

 

رنگ قرمز با رنگ سفید 353x300 - اشتباهات رایج در انتخاب موکت

ترکیب رنگ قرمز با رنگ سفید

 

این که شما ترجیح میدهید خانه ای با دیوارهایی به رنگ های خنثی داشته باشید به دکوراسیون خانه یا محل کار شما جلوه ای مدرن میدهد. یکی دیگر از اشتباهات رایج در انتخاب و خرید موکت انتخاب چند رنگی وسایل و دیوارها میباشد. اما هر وسیله و هر دیوار نمیتواند به یک رنگ باشد یعنی استفاده از چند رنگ ظاهر جالبی به خانه و یا دفتر کار شما نمیدهد. بهتر است که از دو یا سه رنگ که باهم همخوانی دارند در دکوراسیون منزل خود استفاده کنید.

اتاق نوجوانان 400x208 - اشتباهات رایج در انتخاب موکت

 

کفپوش اتاق نوجوانان

 

مردد بودن هنگام تصمیم گیری بین چند گزینه

یکی دیگر از اشتباهات رایج در انتخاب و خرید موکت این است که اگر بین دو یا چند موکت برای خرید انتخاب کرده اید شک داشتید. آن موکتی را که متناسب با سلیقه شما است انتخاب نمایید. گاهی بخاطر مسائل مالی هنگام خرید دچار شک میشوید که کدام را خریداری کنید. باید این نکته را بدانید که هیچوقت به خاطر ارزان بودن احتمال دوباره کاری را به جان نخرید. همیشه هر چیزی که ارزان باشد بد نیست اما باید توجه داشت که موکت چون در کف خانه یا محل کار شماست مدام در معرض تردد است. پس باید یک کفپوش با کیفیت انتخاب نمود.

تنوع با انتخاب یک کفپوش رنگارنگ 400x280 - اشتباهات رایج در انتخاب موکت

 

ایجاد تنوع با انتخاب یک کفپوش رنگارنگ

 

مشاوره فروشگاه موکت پایتخت

با مشاوره گرفتن شما میتوانید تمام سوالات خودرا مثلا این که موکت مد نظر شما به پد برای زیرکاری نیاز دارد یا نه پاسخ دهد. یا میتوانید قیمت موکت مد نظر خود و همچنین موجود بوددن رنگ انتخابی را بپرسید. مطمئن باشید که از فروشگاه موکت پایتخت خریدی بسیار مقرون به صرفه و مطمئن خواهید داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *