پایه

مدل های جدید موکت خانگی و موکت اداری

مدل های جدید موکت خانگی

این روزها طرح های متنوعی در زمینه ی موکت خانگی وارد بازار شده است که شما می‌توانید به راحتی طرح مورد نظر خود را پیدا کرده و آن را بخرید. فرقی نمی کند چه طرحی مد نظر شماست همیشه پیدا کردن آن ممکن است و موکت ها به دوسته ساده و طرح دار تقسیم میشوند که نوع طرحدار خود چند زیر مجموعه دارد. بعضی مردم روحیه ی شادابی دارند و طرح های گلدار را خیلی دوست دارند و از رنگ های شاد و روشن لذت میبرند. بعضی اشکال هندسی مورد پسندشان است و علاقمند به این طرح ها هستند. بعضی نیز ساده پسند هستند و کفپوشی را که ساده و تک رنگ و بدون هیچ نقش و طرحی باشد، مورد پسندشان واقع می شود.

13 min 344x300 - مدل های جدید موکت خانگی و موکت اداری

موکت طرح گلدار چاپی با رنگ های شاد و روشن

 

طرح گلدار

طرح گلدار که جزو طرح های موکت خانگی محسوب میشود و طرفداران بسیاری دارد و موکت گلدار با دو جنس نمدی و پرز دار تولید میشود. شما میتوانید با توجه به نوع استفاده و قیمت جنس، طرح مد نظر خودتان را انتخاب کنید. همچنین برای کسانی که توانایی خرید فرش ندارند، میتوانند موکت گلدار خریداری کنند. زیرا با طرح های زیبا و رنگ های به کار برده متنوعی که این موکت ها دارند، جایگزین خوبی برای فرش در منزل شما هستند.

14 min 300x300 - مدل های جدید موکت خانگی و موکت اداری

موکت با طرح اشکال هندسی

 

موکت طرح هندسی

موکت با طرح اشکال هندسی مانند دایره ای، مثلثی، مربعی و یا خطوط در هم شکسته در رنگ های متنوع تولید میشوند. به این دلیل که این طرح ها شلوغ و متنوع هستند بیشتر برای اتاق خواب، آشپزخانه و اتاق کار استفاده میشوند. شما میتوانید این سبک موکت را جایگزین فرش کنید، زیرا مانند فرش زیبا و خاص هستند. برای اتاق نوجوانان که علاقه زیادی به رنگ ها دارند و شور و نشاط زیادی در این سن دارند و این سبک موکت بسیار توصیه میشود.

15 min 370x300 - مدل های جدید موکت خانگی و موکت اداری

موکت طرح هندسی

 

موکت های طرح ساده

موکت هایی با طرح ساده هم موکت اداری و هم موکت خانگی  محسوب میشوند. موکت های ساده و تک رنگ انتخابی مناسب برای کسانی هستند که سلیقه‌ی سخت پسندانه دارند و از طرح های شلوغ خوششان نمی آید. همچنین کسانی که  دوست دارند یک خانه یا اتاق کار کلاسیک داشته داشته باشند، این موکت به آن ها پیشنهاد می شود. این موکت ها برای اتاق کار نیز مناسب میباشند و شما میتوانید از رنگ های خنثی این قبیل موکت ها استفاده کنید. همچنین برای اتاق خواب یا قسمت هایی از خانه که دوست دارید نمایی ساده داشته باشد، میتوانید از این موکت ها استفاده کنید.

16 min 355x300 - مدل های جدید موکت خانگی و موکت اداری

موکت طرح ساده

 

موکت اداری

با وجود این که مدت کمی است که موکت اداری یا موکت تایل به بازار آمده اما جایگاه خود را بین کفپوش ها بدست آورده است. قبلا از موکت های ساده برای اتاق کار یا اداره ها استفاده میشد اما امروزه موکت تایل با تنوع زیاد خود جایگزین خوبی برای موکت های ساده شده است. موکت های اداری تایل با توجه به شکل، طرح و اندازه‌های متنوع، انتخاب جدیدی برای اداره ها و اتاق کار میباشند. همچنین اگر میخواهید کفپوش شما چند رنگ داشته باشد تا یکنواخت نباشد و به دیزاین اتاق خودتان تنوعی داده باشید، موکت تایل انتخاب خوبی برای این ایده است.

17 min 375x300 - مدل های جدید موکت خانگی و موکت اداری

موکت مربعی تایل برای فضای اداری

 

شما میتوانید قالب طرح مورد نظر خود را انتخاب کرده و سپس به رنگ قالب ها فکر کنید. معمولا قطعات موکت تایل اگر مربعی شکل باشند، ابعاد 50*50 دارند. بسته به نوع انتخاب شما این پارامتر میتواند تغییر کند. اما نرمال ترین شکل ها در این اندازه تولید میشود. البته شما میتوانید در اشکال دیگر نیز سفارش دهید. در حال حاضر به کسانی که به دنبال به روز کردن فضای اداره و کار خود هستند، موکت تایل به عنوان جدیدترین موکت اداری پیشنهاد میشود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *