موکت فروشی

دلایل استفاده از موکت پرز بلند در اتاق خواب

چرا از موکت برای کفپوشی اتاق خواب استفاده کنیم؟

دلایل استفاده از موکت پرز بلند در اتاق خواب چیست؟ پاهای انسان قسمت مهمی از سیستم گردش خون در بدن هستند. پس بهتر است که پای خود را روی کفپوشی بگذارید که احساس بهتری به شما دست دهد. با توجه به زندگی های امروزه که با سرعت خیلی بالایی در حال سپری شدن هستند، پاهای انسان در طول روز دچار خستگی زیادی می‌شوند. همین امر باعث بروز مشکلات زیادی در بدن انسان می‌شود. بهتر است زمانی که در منزل هستید و به اتاق خواب می‌روید تا استراحت نمایید ،پای خود را روی کفپوشی بگذارید که احساس خستگی را از پاهای شما دور کند.

 

موکت پرز بلند پشمی برای اتاق خواب

راحتی موکت پرز بلند بعد بیدار شدن از خواب و رفع خستگی فراوان

لمس موکت پرز بلند موجب این می‌شود که شما بعد از یک روز خسته کننده یک خواب شیرین و راحت در اتاق خواب خود داشته  باشید. موکت اتاق خواب باید به شما احساس آرامش و راحتی بدهد. خیلی مهم است که بعد از اتمام خواب پای خود را روی یک کفپوش بگذارید که احساس لطافت به شما دست دهد. بنابراین انتخاب موکتی که نرمی و لطافت داشته باشد و حس خوبی به بدن شما القا کند بسیار مهم است.

 

 

انتخابی شایسته برای اتاق خواب 400x266 - دلایل استفاده از موکت پرز بلند در اتاق خواب

 

موکت پرز بلند اتاق خواب کودک

انتخاب موکت پرز بلند انتخابی شایسته برای جلوگیری از خطرات پوستی برای کودک است. موکت اتاق کودک باید متناسب با پوست او باشد. این که فرزند دلبند شما در سنین کم، یعنی در نوزادی راه رفتن شما را در اتاقش تماشا میکند تمایل زیادی به شروع راه رفتن دارد. پس او به تقلید از شما سعی میکند راه برود. خیلی مهم است که شما کفپوشی نرم، لطیف و بدون حساسیت برای اتاقش انتخاب کنید. بنابراین زمانی که او در تلاش بسیار برای راه رفتن است، ممکن است بارها زمین بخورد. استفاده از موکت پرز بلند باعث می‌شود زخم ویا خراش بر روی پوستش ایجاد نشود.

 

نرم و لطیف برای اتاق کودک 400x257 - دلایل استفاده از موکت پرز بلند در اتاق خواب

موکت پرز بلند بدون حساسیت

شما با سفارش دادن موکت پرز بلند پشمی بدون حساسیت برای فرزندتان کفپوشی نرم و لطیف برای اتاقش انتخاب می‌کنید. همچنین موکت های اکریلیک نیز حساسیت و آلرژی برای کودک شما ندارند. پس هنگامی که کودک شما روی آن نشسته است و بازی می‌کند، جای نگرانی وجود ندارد.

 

فرزند هنگام بازی بر روی موکت 300x300 - دلایل استفاده از موکت پرز بلند در اتاق خواب

 

موکت کفپوشی مناسب برای اتاق نوجوانان

انتخاب موکت اتاق نوجوانان بسیار حائز اهمیت است. موکت اتاق نوجوان باید به نحوی باشد تا احساس نشاط را القا کند. نوجوانان به این دلیل که در سنین پر شور وهیجانی قرار دارند، ممکن است نسبت به کودکان سر و صدای بیشتری در اتاق داشته باشند. بنابراین بهترین راهکار برای این موضوع استفاده از کفپوشی عایق مانند موکت است. موکت یک عایق صدا است که در کم کردن آلودگی های صوتی اتاق بسیار کارآمد می‌باشد.

رنگ مناسب برای اتاق نوجوانان 300x300 - دلایل استفاده از موکت پرز بلند در اتاق خواب

 

چه موکت هایی سریعتر تمیز میشوند؟

در رابطه با موکت پرز بلند و انواع موکت باید بگوییم، نوجوانان در سن حساس بلوغ هستند و به صورت مکرر به بیرون رفت و آمد می‌کنند. بنابراین ممکن است ناخواسته  رفت و آمد کفپوشی که در اتاق آنها است خیلی سریع در معرض کثیفی قرار گیرد. انتخاب کفپوشی که بشود آن را در زمان کم و به راحتی تمیز نمود، خیلی مهم است. موکت پروپیلن موکتی با الیاف مصنوعی است که اگر آلودگی و کثیفی زیادی داشته باشد بسیار آسان قابل شستشو وتمیزی است. بنابراین بهترین انتخاب برای اتاق نوجوانان که باید زود به زود تمیز شود موکت پروپیلن است.

 

رنگارنگ برای اتاق نوجوانان 400x300 - دلایل استفاده از موکت پرز بلند در اتاق خواب

 

موکت چند رنگ برای اتاق نوجوانان

نوجوانان در این سن حساس به سمت رنگ های تیره تمایل بیشتری دارند. با این حال بهتر است که با دیزاین رنگارنگ را به آنها یاد بدهیم. زیرا آن‌ها برای داشتن روحیه بهتر باید به سمت رنگ های شاد بروند و شور و نشاط خود را در چیدمان اتاق و وسایل‌شان اعمال کنند. این کار باعث می‌شود که روحیه ی پرنشاط و شادابی داشته باشند و از رفتن به سمت رنگ های تیره دوری کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *