موکت فروشی

تاثیر رنگ دیوار در انتخاب رنگ موکت

تاثیر رنگ دیوار در انتخاب رنگ موکت

تاثیر رنگ دیوارها در انتخاب و خرید موکت چیست؟ چگونه می‌توان خرید اینترنتی موکت را انجام داد؟ انتخاب رنگ مناسب برای موکت چگونه است؟ در ادامه به سوالات پاسخ خواهیم داد. انتخاب رنگ مناسب برای دیوار خیلی مهم است چرا که بیانگر روحیه شما میباشد. هر رنگ بیانگر انرژی است. به صورت کلی سه گروه رنگ وجود دارد: خنثی، گرم و سرد. هر گروه زیر مجموعه ای از رنگ ها را شامل میشود. به دلایل مختلف ممکن است شما به یک منزل یا دفتر آماده جهت سکونت یا کار کردن بروید. درنتیجه شما با توجه به رنگ دیوارها مجبور به خرید وسایل مناسب برای چیدمان دکوراسیون میشوید. پس تاثیر رنگ‌ها در خرید و چیدمان دکوراسیون را نمی‌توانید نادیده بگیرید.

 

پذیری موکت و مبلمان از رنگ دیوار - تاثیر رنگ دیوار در انتخاب رنگ موکت

تاثیر پذیری موکت و مبلمان از رنگ دیوار

 

انتخاب رنگ مناسب برای موکت و رنگ های خنثی

در رابطه با تاثیر رنگ دیوارها در انتخاب و خرید موکت لازم است بدانید، رنگ های خنثی شامل رنگ هایی مانند: سفید، شیری، خاکستری، طوسی، بژ و مشکی میشوند. عمدتا برای رنگ دیوارها از رنگ سفید و طوسی استفاده میشود. استفاده از رنگهای خنثی بیشتر به کسانی که طرفدار دکوراسیون به سبک کلاسیک هستند و یا کسانی که دکوراسیون منزل خود را زود به زود تغییر میدهند، پیشنهاد میشود. این نکته نیز لازم ذکر است که شما با انتخاب رنگ خنثی برای دیوار میتوانید چیدمان منزل خود را بر هر رنگی که بخواهید ترکیب کنید. مثل ترکیب رنگ طوسی و صورتی، سفید و صورتی، ترکیب طوسی و زرشکی که یک ترکیب بسیار لوکس میباشد. ترکیب سفید و مشکی هم که یک ترکیب زیبا و همیشگی است.

 

دو رنگ خنثی سفید و طوسی در یک دکوراسیون کلاس - تاثیر رنگ دیوار در انتخاب رنگ موکت

ترکیب دو رنگ خنثی سفید و طوسی در یک دکوراسیون کلاس

تاثیر رنگ های گرم دیوار در خرید اینترنتی موکت

در رابطه با تاثیر رنگ دیوارها در انتخاب و خرید موکت لازم است بدانید، طیف رنگ بندی گرم گسترده است و محدود نیست. رنگ های گرم شامل زرد، نارنجی، قرمز، بنفش و قهوه ای هستند. هرکدام از این رنگ ها شامل تناژهای مختص به خود میشوند. رنگ های گرم بیشتر نشانه شادی، نشاط و هیجان هستند. مثلا رنگ زرد نشانه ی روشنایی، رنگ نارنجی نشانه ی جذابیت، رنگ قرمز نشانه ی شور و هیجان میباشند. ترکیب این رنگ های گرم بسیار لطیف است و همخوانی زیبایی در دکوراسیون ایجاد میکند. همچنین ترکیب رنگ هایی مانند زرد و نارنجی یک تناژ پاییزی زیبا را میسازد. رنگ های گرم اغلب پاییزی و چشم نواز هستند. بنابراین اگر رنگ دیوارهای شما گرم است بهتر است هنگام خرید اینترنتی موکت رنگی را انتخاب نمایید که بیشترین هارمونی را با دیوارها داشته باشد.

 

دو رنگ سفید خنثی با رنگ زرد گرم - تاثیر رنگ دیوار در انتخاب رنگ موکت

ترکیب دو رنگ سفید خنثی با رنگ زرد گرم

 

تاثیر رنگ دکوراسیون روی روحیه

با توجه به تاثیر رنگ دیوارها در انتخاب و خرید موکت لازم است بدانید، طیف رنگ گرم برای کسانی که در طول روز انرژی خود را بارها از دست میدهند، باعث افزایش انرژی میشود. همچنین به خانواده هایی که بچه های کم سن و سال دارند، برای حفظ روحیه ی پرشور خانواده توصیه میشود از رنگ‌های گرم استفاده کنند. رنگ های گرم بیشتر برای آشپزخانه که هرروز صبح روز خود را در آنجا آغاز میکنید، مناسب هستند. یا اگر اتاقی برای ورزش کردن در خانه اختصاص داده اید، بهتر است برای دیوارهایی با رنگ گرم، موکت هایی با رنگ قهوه ای یا قرمز خریداری کنید.

 

گرم زرد در آشپزخانه - تاثیر رنگ دیوار در انتخاب رنگ موکت

رنگ گرم زرد در آشپزخانه

تاثیر رنگ های سرد برای خرید موکت

رنگ های سرد آبی، سبز، فیروزه ای، بنفش و سورمه ای هستند. در طول روز یا در شب انسان ها هروقت به آسمان نگاه میکنند، حس آرامشی به آنها دست میدهد. دریا نیز همیشه برای ما نشانه ی آرامش بوده و هروقت صدای موج ها و حرکت آب را میشنویم، حس خوبی میگیریم. ترکیب یک موکت آبی آسمانی با آبی کمرنگ برای قسمت هایی مانند اتاق خواب و یا قسمتی از نشیمن خانه که یک کاناپه درآنجا قرار دارد، مناسب است. با توجه به تاثیر رنگ دیوارها در انتخاب و خرید موکت لازم است بدانید، همیشه یک کاناپه در یک قسمت از خانه برای چرت روزانه وجود دارد. با انداختن یک موکت کوچک با رنگ سرد، میتوانید احساس آرامش را القا کنید.

 

آّبی برای حفظ آرامش - تاثیر رنگ دیوار در انتخاب رنگ موکت

رنگ آّبی برای حفظ آرامش

 

رنگ آبی برای اتاق کار

کسانی که ساعت زیادی کار میکنند بهتر است دیوار اتاق کارشان، از رنگی آرامش دهنده باشد. یعنی اگر شما در طول روز ارباب رجوع های زیادی دارید یا این که ممکن است در حین کار تنش عصبی برایتان ایجاد شود، رنگ آبی برای دیوار و موکتی با رنگ خنثی مثل طوسی انتخاب بسیار خوبی برای اتاق کار شما میباشد.

کار با دیوار های آّبی و موکت قهوه ای - تاثیر رنگ دیوار در انتخاب رنگ موکت

اتاق کار با دیوار های آّبی و موکت قهوه ای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *