موکت فروشی

معرفی موکت تایل برای استفاده در فضای اداری

موکت تایل

موکت تایل یک کفپوش جدید که به شکل قالبی تولید میشود. چند سالی است که دیگر موکت ها به حالت رولی محدود نیستند و به شکل قالبی نیز تولید میشوند. الیاف استفاده شده در این موکت جز الیاف مصنوعی است. از سه الیاف پلی استر، پرو پیلن و پلی آمید و گاهی الیاف طبیعی پشم در ساختار تولیدی این موکت استفاده میشود.

تایل به شکل قالب های مربعی 284x300 - معرفی موکت تایل برای استفاده در فضای اداری

موکت تایل به شکل قالب های مربعی

الیاف های مصنوع مورد استفاده

اگر الیاف به کار گرفته از نوع پلی استر باشد به موکت خاصیت ارتجاعی و مقاومت در برابر کپک و رطوبت میدهد.  همچنین قیمت کمتری نسبت به سایر الیاف های به کار گرفته در این نوع موکت را دارد. اگر الیاف به کار گرفته شده پلی آمید باشد به موکت خاصیت مقاومت در برابر سایش و آلودگی میدهد. اگر الیاف به کار گرفته پلی پروپلین باشد موکت مقاومت بالایی در مقابل لک شدن میگیرد. در نهایت اگر از پشم برای الیاف این موکت استفاده شده باشد موکتی نرم، لطیف و انعطاف پذیر تولید میشود که استقامت بالایی را نیز دارا است. اما استفاده از پشم قیمت موکت را بالا میبرد و باعث محدودیت در خرید میشود.

پشمی تایل 400x225 - معرفی موکت تایل برای استفاده در فضای اداری

موکت پشمی تایل

 

 

ویژگی های خوب موکت تایل

موکت اداری تایل یا مدولار که به صورت قالبی تولید میشود. این موکت به شکل قطعاتی چون: مثلثی، مربعی، مستطیلی و یا چهار گوش داشته باشید. لازم است که بدانید این موکت نسبت به لکه ها مقاوم است و خیلی دیر کثیف میشود. همچنین باید بدانید که تمیز کردن آن هم خیلی راحت است و به راحتی میتوانید آنرا شستشو کنید. هنگام نصب هدر رفت کمی دارید چرا که شما با توجه به متراژ مورد نیاز تعداد قالب ها را خریداری میکنید.

مدولار یا تایل با رنگ بندی متنوع 360x300 - معرفی موکت تایل برای استفاده در فضای اداری

موکت مدولار یا تایل با رنگ بندی متنوع

 

دیگر ویژگی های موکت مدولار

این قطعه قطعه بودن باعث میشود شما از ترکیبات مختلف استفاده کنید مثلا چند رنگ انتخاب کنید قطعات را تا به شکل خاصی آن هارا بچینید. همچنین شما در هنگام حمل و نقل اگر متراژ کمتری بخواهید با وسیله ی شخصی خود انجام دهید. یا اگر یکی از قطعات دچار سوختگی یا یک لکه ای پاک نشدنی بشود شما فقط همان یک قطعه را تعویض میکنید. پس انتخاب این موکت برای شما خیلی بصرفه است.

 

مربعی موکت مدولار برای دفتر کار 241x300 - معرفی موکت تایل برای استفاده در فضای اداری

قطعات مربعی موکت مدولار برای دفتر کار

استفاده از موکت تایل برای دفتر کار

شاغل بودن به خودی خود شما را وادار به منظم بودن میکند. این که شما چقدر به محیط کار خود اهمیت میدهید باعث میشود که ابتدا خودتان سپس دیگران شغلتان را جدی بگیرند. پس خیلی مهم است که شما دفتر کار مرتب و منظمی داشته باشید همچنین با حفظ این ویژگی ها اتاق کاری مدرن نیز داشته باشید. استفاده از موکت اداری مناسب برای اتاق کار جلوه ی بسیار لوکس و زیبایی به محل کارتان میدهد.

متفاوت و زیبا با موکت اداری تایل 400x277 - معرفی موکت تایل برای استفاده در فضای اداری

نمایی متفاوت و زیبا با موکت اداری تایل

 

موکت اداری مدولار یا تایل

موکت تایل به علت مقاوم بودن در مقابل تردد خیلی مناسب مکان های اداری است چرا که، خیلی دیر دچار خوابیدگی پرز و تغییر شکل میشود. همچنین بخاطر عایق بودن در مقابل صدا این کفپوش برای مکان های پر تردد بسیار پیشنهاد میشود. با انتخاب این موکت شما در مصرف انرژی نیز صرفه جویی میکنید.

تایل دورنگ برای محل کار 259x300 - معرفی موکت تایل برای استفاده در فضای اداری

موکت تایل دورنگ برای محل کار

 

موکت تایل کفپوشی برای کافی شاپ ها

اگر شما قصد دارید هر چند وقت یکبار کفپوش کافه خود را تغییر دهید موکت تایل انتخاب خوبی برای شما است. در واقع با تنوع در طرح و رنگ بندی دست شما در چیدمان قطعات باز است. یعنی شما میتوانید هر وقت که بخواهید چیدمان آن ها را تغییر دهید و به یک شکل جدید در بیاورید.

 

پرو پیلن تایل کفپوشی برای کافه 400x265 - معرفی موکت تایل برای استفاده در فضای اداری

موکت پرو پیلن تایل کفپوشی برای کافه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *